calle
Fullvärdig medlem

|
Post by calle on Sept 28, 2009 21:58:52 GMT 1
Jag har en Huss&Dalton på väg hem. Adirondack i locket k och vackert mönstrad mahogny i sidor och botten. TD-M Custom 2008. Återkommer med bilder när den kommit. Den är till salu för 25000 kr.
|
|
Archy
Fullvärdig medlem

|
Post by Archy on Oct 2, 2009 21:48:30 GMT 1
Vad du håller på... Coolt, du håller på att ha en hel del godsaker på lager! 
|
|
calle
Fullvärdig medlem

|
Post by calle on Oct 3, 2009 11:52:56 GMT 1
Vad du håller på... Coolt, du håller på att ha en hel del godsaker på lager!  Det undrar jag med  Den kanske är så bra så jag inte vill sälja den men tanken är att erbjuda någon av er en riktig höjdare 
|
|
calle
Fullvärdig medlem

|
Post by calle on Oct 4, 2009 19:18:45 GMT 1
Jisses!!!! Det här var bland det bästa jag haft möjlighet att få testa av akustiska gitarrer. Vete sjutton om jag säljer den, vilken gitarr!!!! jag kan känna det bästa från Stefans HD-28, Doc Watson Signature och den HD-28VS Custom jag en gång ägt. Mycket trevlig Huss&Dalton  Utseendemässigt är den enkel och okomplicerad, inte ett massa bling-bling utan bara vacker. Nu laddas kamerabatterierna.
|
|
|
Post by Stefan Jadefjord on Oct 13, 2009 8:34:45 GMT 1
Jisses!!!! Det här var bland det bästa jag haft möjlighet att få testa av akustiska gitarrer. Vete sjutton om jag säljer den, vilken gitarr!!!!jag kan känna det bästa från Stefans HD-28, Doc Watson Signature och den HD-28VS Custom jag en gång ägt. Mycket trevlig Huss&Dalton  Utseendemässigt är den enkel och okomplicerad, inte ett massa bling-bling utan bara vacker. Nu laddas kamerabatterierna. Jaha, så du menar att den inte längre är till salu??  ;D Jag är intresserad i alla fall. Får se hur jag ska lösa det ekonomiskt bara. Om någon annan skulle hinna före så sälj den, men har du den kvar den dagen jag har deg så slår jag till. När kommer det bilder?
|
|
calle
Fullvärdig medlem

|
Post by calle on Oct 13, 2009 14:17:34 GMT 1
Jisses!!!! Det här var bland det bästa jag haft möjlighet att få testa av akustiska gitarrer. Vete sjutton om jag säljer den, vilken gitarr!!!!jag kan känna det bästa från Stefans HD-28, Doc Watson Signature och den HD-28VS Custom jag en gång ägt. Mycket trevlig Huss&Dalton  Utseendemässigt är den enkel och okomplicerad, inte ett massa bling-bling utan bara vacker. Nu laddas kamerabatterierna. Jaha, så du menar att den inte längre är till salu??  ;D Jag är intresserad i alla fall. Får se hur jag ska lösa det ekonomiskt bara. Om någon annan skulle hinna före så sälj den, men har du den kvar den dagen jag har deg så slår jag till. När kommer det bilder? Jodå den är till salu för jag kan inte behålla allt jag plockar hem. Det kommer bilder senast imorron ( har varit mycket annat att göra). Du får snart ett PM Stefan.
|
|
calle
Fullvärdig medlem

|
Post by calle on Nov 8, 2009 17:57:32 GMT 1
SÅLD
|
|