|
Post by Krister on Aug 19, 2010 12:38:02 GMT 1
Har spelat detta klipp minst 37 gånger sedan igår,vilket fantastiskt spel av dessa killar! Njut
|
|
Archy
Fullvärdig medlem
|
Post by Archy on Aug 19, 2010 21:28:46 GMT 1
Ja, det är härligt att se. "Guitarmageddon" finns att beställa på DVD också har jag för mig. Säkert grymt att se det i sin helhet. Vi hade nöjet att bevittna Josh Williams kunnande på mycket nära håll under en workshop på Grey Fox. Verkligen otroligt duktig.
|
|
|
Post by Krister on Aug 20, 2010 0:21:22 GMT 1
Ja, det är härligt att se. "Guitarmageddon" finns att beställa på DVD också har jag för mig. Säkert grymt att se det i sin helhet. Vi hade nöjet att bevittna Josh Williams kunnande på mycket nära håll under en workshop på Grey Fox. Verkligen otroligt duktig. Ja den DVD:n ska jag ta hem från USA tänkte jag Åh,det lät kul! Jag blir mer och mer övertygad om att en resa till USA nästa år måste genomföras...
|
|
|
Post by johnnycash on Aug 21, 2010 14:36:38 GMT 1
Ja, det är härligt att se. "Guitarmageddon" finns att beställa på DVD också har jag för mig. Säkert grymt att se det i sin helhet. Vi hade nöjet att bevittna Josh Williams kunnande på mycket nära håll under en workshop på Grey Fox. Verkligen otroligt duktig. Ja den DVD:n ska jag ta hem från USA tänkte jag Åh,det lät kul! Jag blir mer och mer övertygad om att en resa till USA nästa år måste genomföras... Dom var sjukt duktiga, dock tycker jag att de var lite väl tjatig melodi faktiskt! Men visst fan är dom duktiga
|
|
|
Post by Krister on Aug 30, 2010 21:59:35 GMT 1
Ja, det är härligt att se. "Guitarmageddon" finns att beställa på DVD också har jag för mig. Säkert grymt att se det i sin helhet. Vi hade nöjet att bevittna Josh Williams kunnande på mycket nära håll under en workshop på Grey Fox. Verkligen otroligt duktig. Fick hem denna DVD idag,vilka lirare...man satt och gapade genom hela konserten.
|
|
Archy
Fullvärdig medlem
|
Post by Archy on Aug 31, 2010 20:30:53 GMT 1
Kul, förstår att den är grym! Om du inte kan få nog av Josh Williams har Grey Fox lagt ut en del av workshoppen från i somras på Youtube.
|
|