|
Post by banjohan on Mar 2, 2010 18:57:54 GMT 1
Hejsan!
Jag är väldigt sugen på att åka över till USA och besöka olika bluegrassevenemang, festivaler och dylikt. Problemet är att jag inte känner någon som vill hänga på.
Finns här någon som är intresserad av att följa med på en tur över eller känner ni någon annan som vill det? Är inge vidare sugen på att åka själv.
Ha det gott!
Johan
|
|
daggen
Flitig besökare

?lskar akustisk country med st?ms?ng!
|
Post by daggen on Mar 3, 2010 16:13:48 GMT 1
Åhh vad roligt, jag har haft liknande tankar, men i år blir det inget för mig i alla fall. Såg att du bor i Falun, det var inte så långt ifrån mig 
|
|
|
Post by banjohan on Mar 3, 2010 16:43:06 GMT 1
Åhh vad roligt, jag har haft liknande tankar, men i år blir det inget för mig i alla fall. Såg att du bor i Falun, det var inte så långt ifrån mig  Härligt! Bara höra av dig om du ångrar dig och vill fara under våren eller sommaren. Det var jag som köpte goldtone banjon av dig i somras. Mycket trevligt instrument må jag säga  Har det gått bra med ditt spelande?
|
|
daggen
Flitig besökare

?lskar akustisk country med st?ms?ng!
|
Post by daggen on Mar 4, 2010 8:04:05 GMT 1
Åhh, härligt att höra att det är du som köpte banjon och att du spelar!
Jo mitt spelande är som vanligt typ, har alltid någon att spela med men saknar någon som gör intron, mellanspel och avslut.
|
|
|
Post by banjohan on Mar 4, 2010 10:05:35 GMT 1
Åhh, härligt att höra att det är du som köpte banjon och att du spelar! Jo mitt spelande är som vanligt typ, har alltid någon att spela med men saknar någon som gör intron, mellanspel och avslut. Jag skulle gärna spela med dig, är ingen hejjare än men jag jobbar på det :-)
|
|